با داشتن روحیه بسیجی در جامعه فتنه و انحراف ایجاد نمی‌شود

صدیقی

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: اگر روحیه بسیجی در ما وجود داشته باشد فتنه، اختلاف و دو قطبی در جامعه پیش نخواهد آمد.


  
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران، در نشست فرهنگی اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران که در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) اظهار داشت: حضرت امام(ره) در عمل نشان داد که آمریکا و شوروی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی برهمین اساس تاکید کرد: اگر با روحیه بسیجی به مسیر خودمان ادامه بدهیم فتنه، اختلاف و دو قطبی در جامعه پیش نخواهد آمد. همچنین قدرت علمی و اتمی ما محدود نمی‌شود و باید روحیه بسیجی را در خودمان حفظ کنیم.

صدیقی تاکید کرد: روحیه بسیجی باید در انسان‌های تیزفهم شکل بگیرد که حرف ولی فقیه را باید پذیرفت چرا که ولایت فقیه با سلطنت تفاوت دارد.

وی در ادامه یکی از دلایل ظهور نکردن حضرت ولی‌عصر(عج) را وجود تحلیل‌های متفاوت نسبت به مسئله مهدویت عنوان کرد و گفت: اگر همه ما به این نتیجه برسیم که یک نفر که عصمت دارد باید رهبری جامعه را برعهده بگیرد ظهور انجام نمی‌شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: امام زمان(عج) وقتی ظهور می‌کند که عطش صالح بودن وجود داشته باشد خیلی‌ها با حضرت امام همراه بودند و در جبهه‌ها حاضر بودند اما صالح بودن خودشان را در مصلحت آن زمان می‌دیدند.

صدیقی با طرح این پرسش که حضرت امام(ره) وقتی دستوری می‌دادند همه از خودگذشتگی می‌کردند و آیا امروز چنین روحیه‌ای وجود دارد؟ گفت: اگر روحیه بسیجی بودن و اطاعت از ولی فقیه وجود داشته باشد امام زمان تشریف می‌آورند و بزرگترین هنر یک بسیجی ولایتمداری است چرا که ولی فقیه را کانون توحید و مرکز تشعشع خداوند می‌دانیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد