مراسم تقدیر از معلمان نمونه و فعالان برتر عرصه نمازآموزی ارتش برگزار شد

با حضور جانشین فرمانده کل ارتش و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا جمعی از معلمان نمونه و فعالان برتر عرصه نمازآموزی عقیدتی سیاسی ارتش تجلیل شدند.

   

با حضور جانشین فرمانده کل ارتش و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا جمعی از معلمان نمونه و فعالان برتر عرصه نمازآموزی عقیدتی سیاسی ارتش تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام سید داود موسوی در این مراسم که صبح امروز در سالن همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: در سال 1391 که نظام آموزشی از سوی ستادکل نیروهای مسلح ابلاغ شد، هر نیرو فراخور شرایط و امکانات خود این نظام آموزشی را بومی سازی کرد و ما نیز در آجا این کار را انجام دادیم و ضوابط و شرایط آن را به ادارات تابعه ابلاغ کردیم.

معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با بیان این که پس از  ابلاغ ضوابط آموزشی به ادارات تابعه، می بایست معلمان را مورد ارزیابی قرار می دادیم، افزود: براین اساس با تشکیل کمیته هایی، کار ارزیابی معلمان را با معیارهای مدنظر آموزش مورد ارزیابی قرار دادیم که در این راستا حدود 2 هزار مجوز تدریس صادر و کار ساماندهی استادان در عقیدتی سیاسی ها شروع شد.

حجت الاسلام موسوی، کیفیت و کمیت آموزش و تدریس، فعالیت های علمی و پژوهشی و عضویت قطعی داشتن را از جمله معیارهای ارزیابی استادان در سطح عقیدتی سیاسی ها برشمرد.

وی افزود: عقیدتی سیاسی ها درکنار فعالیت های سیاسی و هنری، برنامه های آموزشی مدون و منظمی را در دستور کار خود دارند که یکی از این برنامه ها امر نماز آموزی است.

معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان با بیان این که سالانه چندین هزار سرباز وارد پادگان های ارتش می شوند، گفت: در بدو ورود این سربازان به مراکز آموزشی، کارشناسان ما سربازان را مورد ارزیابی قرار می دهند که بر اساس ارزیابی های بعمل آمده تعدادی از این عزیزان نیاز به امر آموزش نماز و دیگر فرایض دینی دارند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد