شکست آمریکا در طبس یک امداد غیبی بود


پاتوق

امام جمعه زاهدان

شکست آمریکا در طبس یک امداد غیبی بود

پاتوق ایرانیان   پاتوق سرای ایرانیان   پاتوق

  

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس در پنجم اردیبهشت سال 59 یک امداد غیبی بود.

به گزارش پاتوق به نقل از ایرنا، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار کرد: آمریکا در جریان حمله طبس قصد داشت گروگانها را آزاد و به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند اما خداوند با حرکت توفان شن استکبار را به زبونی کشاند و این دسیسه بزرگ را خنثی کرد.
امام جمعه زاهدان با اشاره به برکات اعتکاف بیان کرد: بیش از 6 هزار نفر درون مساجد سیستان و بلوچستان به اعتکاف پرداختند که 30 درصد رشد را نشان می دهد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: 80 درصد شرکت کنندگان در اعتکاف جوانان هستند و جوانی که معتکف می شود هرگز سراغ حرام نمی رود.
عضو خبرگان رهبری گفت: اعتکاف یک سنت دیرینه ای است که در همه مکاتب آسمانی رواج داشت که این مراسم توسط ادیان عمدتا در ماه رجب اتفاق می افتاده است.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: اعتکاف خلوت گزینی درون مسجد است که فرد معتکف به عنوان مهمان ویژه خداوند محسوب می شود.
آیت الله سلیمانی بیان کرد: فرد معتکف درون مسجد به پرستش و نیایش می پردازد و در آنجا برای استقبال از شعبان و ورود به ماه مبارک رمضان آمادگی پیدا می کند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: برنامه های فرهنگی با صرف هزینه های بالا تاثیر اندکی بر روی افراد جامعه می گذارد اما اعتکاف با هزینه خیلی کم بیشترین برکات را در جامعه اسلامی از خود برجای می گذارد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: کسانی که در این سیر و سلوک شرکت می کنند برای نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک سرمایه اساسی بحساب می آیند.
امام جمعه زاهدان با تبریک سالروز میلاد حضرت علی (ع) افزود: امیرالمومنین (ع) تجسم تمام عیار اخلاق پیامبر اکرم(ص) است و هرآنچه از پیامبر اسلام سراغ داریم در وجود نازنین آن حضرت وجود دارد.
آیت الله سلیمانی بیان کرد: امام علی (ع) به گونه ای زندگی و رفتار کردند که از هر زاویه ای با رفتار پیامبر اکرم (ص) مطابقت داشتند.
عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: بسیاری از عالمان اهل سنت امام علی (ع) را یکی از فاضل ترین صحابه رسول خدا (ص) می دانند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد